close
對我而言,畢業是另外一個開始.對未來有所期待,又帶點恐懼,到底我會面對怎樣的景況?沒想到我真的大學畢業了,想要做些特別的事,瘋狂的事,丟開平常拘謹的我,放縱自己一回.也許別人會笑我傻,笑我笨,那又如何??我就是我,太多的人事,讓我身陷其中,顧慮這個,顧慮那個的,什麼時候才是真為自己著想呢?就算只是短暫的快樂,我也要把它緊握在手中,證明我曾經擁有過.            But what is my real want? i don't know myself either.maybe i want to find out my Mr. Right, one that i love, one that love me. This is a very hard job for me, almost impossible i think. i am tired of caring everybody's feeling. i want to be myself. i think my friends may not like this me, but i still want to give it a try. after all, this is one side of me.
arrow
arrow
    全站熱搜

    martine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()